2014年8月24日 星期日

[歌詞翻譯] 3OH!3 - I'm Not The One中英歌詞

3OH!3 - I'm Not The One(我不是那一個)

You're way too young to be broken.
突破對你而言還太早。

You're way too young to fall apart.
崩潰對你而言還太早。

You're way too young to play these games,
玩這場遊戲對你而言還太早。

But you better start,
但你最好要開始。

But you better start.
但你最好開始。

This is when it starts,
當這開始時,

From the beating of your heart
你的心臟跳動著

Till the streetlamps talk to you.
直到街燈與你對談。

Jumping off of the edge,
跳到邊界線,

Oversleeping your head,
讓腦袋睡過頭,

Everything's turning dark to you.
一切對你轉換向黑暗。

I went to pick up the parts,
我想要蒐集線索,

The doctor's hiding the charts,
醫生藏起了數據

He won't let me see this side of you.
他不想讓我看見有你的部分。

It's on the tip of my tongue,
在我舌頭的邊界,

You know you're way too young
你知道你還太年輕

To have someone lie to you.
會有人想欺騙你。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。

You'd better find somebody else and get a hold of yourself.
你最好去找個人,然後給自己一個擁抱。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。




You're way too young to be broken.
突破對你而言還太早。

You're way too young to fall apart.
崩潰對你而言還太早。

You're way too young to play these games,
玩這場遊戲對你而言還太早。

But you better start,
但你最好要開始。

But you better start.
但你最好開始。

It was the second I lit
這是我點燃的第二根

Your first cigarette,
是你的第一支香菸,

I forget who you used to be.
我不記得以前的你是誰。

And I bit my lip
我咬著我的唇

The second you sipped
接著你飲用了

The poison that was mixed for me.
這為我調製的毒藥。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。

You'd better find somebody else and get a hold of yourself.
你最好去找個人,然後給自己一個擁抱。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。




Drink the poison lightly,
輕輕的喝下這毒藥,

Cause there are deeper and darker things than you.
因為那些事物比起你更加深入且黑暗。

I know 'cause I've been there too.
我都懂,因為我也走過。

I know it might seem frightening
我知道這可能看起來很可怕

To have the world fall apart right under your shoes.
擁有的世界在腳下瓦解。

Trust me, You'll make it through.
相信我,你可以熬過。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。

You'd better find somebody else and get a hold of yourself.
你最好去找個人,然後給自己一個擁抱。

I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。

X4
I'm not the one, I'm not the one who wants to hurt you.
我不是那個,我不是那個,想傷害你的人。

1 則留言: