2014年8月20日 星期三

[歌詞翻譯] Twenty Twenty - The Puppeteer中英歌詞

Twenty Twenty - The Puppeteer (魁儡師)

I take you to the rooftops
我帶你上頂樓

And you don't see the view
而你沒看見景色

Seconds turn to hours
分秒過去剩至小時

But i still wait up for you
而我仍然在等著你

I tell you all my secrets
我告訴你我所有秘密


You share them with you're friends
你把那些與你的朋友分享

When i catch you smiling at me
當我發現你對我微笑

Is it all pretend?
這些是否都只是偽裝?

Cause i don't want this to end
因我不想這些結束

You've got my love on a string
你已將我的愛纏上線

You never seem to console me
你幾乎從未關心我

You control me
你操控著我

Do you not feel anything?
你難道甚麼感覺都沒有嗎?

I'm just a puppet you play with
我只是被你玩弄的魁儡

And i hate it
我很討厭這樣

But i keep coming back to you
但我卻不斷再次回到你身邊




Am i entertainment?
我只是一項娛樂嗎?

Just a part of your show?
只是你表演的一部分嗎?

With everybody staring at me
當所有人瞠目看著我

Asi hang here alone
就像我獨自上吊在那兒一樣

No i don't want to let go
不,我不想離開

You've got my love on a string
你已將我的愛纏上線

You never seem to console me
你幾乎從未關心我

You control me
你操控著我

Do you not feel anything?
你難道甚麼感覺都沒有嗎?

I'm just a puppet you play with
我只是被你玩弄的魁儡

And i hate it
我很討厭這樣

But i keep coming back to…
但我卻又不斷再次回到….

I keep coming back to…
我不斷再次回到…..

I keep coming back to…you
我不斷再次回到…..你的身邊

I take you to the rooftops
我帶你上頂樓

And you don't see the view
而你沒看見景色

X2
You've got my love on a string
你已將我的愛纏上線

You never seem to console me
你幾乎從未關心我

You control me
你操控著我

Do you not feel anything?
你難道甚麼感覺都沒有嗎?

I'm just a puppet you play with
我只是被你玩弄的魁儡

And i hate it
我很討厭這樣

沒有留言:

張貼留言