2014年9月25日 星期四

[歌詞翻譯] Fit For Rivals – Damage 中英歌詞



密碼: 1113


Fit For Rivals – Damage(傷害)

You don't know anything
你甚麼都不懂

You don't know anything
你甚麼都不懂

You don't know anything about me
你甚麼都不懂 對我一無所知

Once it starts, it never stops
一旦這開始了,就永不停止

Discipline, it's all I'm not
紀律甚麼的,才不關我的事

Can't help myself, you listening?
我無法控制自己,你聽懂了嗎?

Why can't I say just what I want?
為何我不能只說出我想要的?

You don't know anything
你甚麼都不懂

No, you don't know anything about me
不,你甚麼都不懂 對我一無所知

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

What's become clearly defined
有什麼被明確規定了

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

What's become clearly defined
有什麼被明確規定了
---------------------------------------------
Chain me up, hold me down
用鐵鍊拴住我,抓住我

Just let me go, there's always more
就放我走吧,反正總會還有更多的

I want it all excluding you
我想要一切全部,但不包括你

Losing control, so construed
失去控制,如此而已

Oh, you don't know anything
喔,你甚麼都不懂

No, you don't know anything about me
不,你甚麼都不懂 對我一無所知

NO!
不!

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

What's become clearly defined
有什麼被明確規定了

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

What's become clearly defined
有什麼被明確規定了

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

All that is done is left behind
曾做過的事,都已留在過往

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

You had it all now I've got mine
你曾擁有了一切,而現在我也有我的

I can't wait to see your face when I make it without you
好等不及看到,當你看見我不需要你而成功了的那表情

Nothing seems to go your way, you'll never amount to
所有事都不會順你意,你絕對達不到目的

Get away, get away, get away from me
滾開,滾開,滾開,離我遠一點

Get away …you'll never amount to
滾開….你絕達不到目的

Get away, get away, get away from me
滾開,滾開,滾開,離我遠一點

Get away…you'll never amount to SHIT
滾開你絕達不到目的 媽的
---------------------------------------------
WOO

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

What's become clearly defined
有什麼被明確規定了

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

What's become clearly defined
有什麼被明確規定了

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

What's become clearly defined
有什麼被明確規定了

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

What's become clearly defined
有什麼被明確規定了

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

All that is done is left behind
曾做過的事都已留在過往

Steady damage, cross the line
持續破壞,跨越界限

You had it all now I've got mine
你曾擁有了一切,而現在我也有我的

You don't know anything...
你甚麼都不懂...


沒有留言:

張貼留言