2014年9月19日 星期五

[歌詞翻譯] Get Scared - Sarcasm中英歌詞





密碼: 1111


Get Scared - Sarcasm (嘲諷)

You've got me shaking from the way you're talking
你找到讓我顫抖的方法,你說著

My heart is breaking but there's no use crying
我心碎了,但哭泣是沒用的

What a cyanide surprise you have left for my eyes
多麼驚人的氰化物啊!你已消失在我眼前

If I had common sense I'd cut myself or curl up and die
如果我有點常識,我想砍死自己或蜷死

Sticks and stones could break my bones
棍棒跟石頭能打斷我的骨頭

But anything you say will only fuel my lungs
但無論何事你都說這只會燒盡我的肺

Don't mind us we're just spilling our guts
別介意,我們只是在展現膽識

If this is love I don't wanna be loved
如果這就是愛,那我寧願不要愛

You pollute the room with a filthy tongue
你用骯髒的舌玷汙了房間

Watch me choke it down so I can throw it up.
看我窒息,那我也可把它給扔了

Don't mind us we're just spilling our guts
別介意,我們只是在展現膽識

If this is love I don't wanna be hanging by the neck
如果這是愛,那我不想上吊

Before an audience of death.
在一位觀眾面前死去
------------------------------------------

You could be the corpse and I could be the killer
你想當死屍,我就成為兇手

If I could be the devil, you could be the sinner
如果我可以成為惡魔,你就能當罪人

You could be the drugs and I could be the dealer
你想當毒蟲,我就成為經銷商

Everything you say is like music to my ears
你說的每句話在我耳裡就像旋律

You could be the corpse and I could be the killer
你想當死屍,我就成為兇手

If I could be the devil, you could be the sinner
如果我可以成為惡魔,你就能當罪人

You could be the drugs and I could be the dealer
你想當毒蟲,我就成為經銷商

Everything you say is like music to my, music to my ears
你說的每句話就像旋律,在我耳裡就像旋律
------------------------------------------

Don't mind us we're just spilling our guts
別介意,我們只是在展現膽識

If this is love I don't wanna be loved
如果這就是愛,那我寧願不要愛

You pollute the room with a filthy tongue
你用骯髒的舌玷汙了房間

Watch me choke it down so I can throw it up.
看我窒息,那我也可把它給扔了

Don't mind us we're just spilling our guts
別介意,我們只是在展現膽識

If this is love I don't wanna be hanging by the neck
如果這是愛,那我不想上吊
Before an audience of death.
在一位觀眾面前死去

(Before an audience)
在觀眾之前
------------------------------------------

Failure find me
挫折抓到了我

To tie me up now
它現在將我綑綁

Cause I'm as bad, as bad as it gets
因為我是如此糟糕,像它得到的

Failure find me
挫折抓到了我

To tie me up now
它現在將我綑綁

By my neck cause I'm a fate worse than death
纏繞我的脖子,因為我有比死亡更糟的宿命

What a cyanide surprise you have left for my eyes
多麼驚人的氰化物啊!你已消失在我眼前

If I had common sense I'd cut myself or curl up and die
如果我有點常識,我想砍死自己或蜷死

Don't mind us we're just spilling our guts
別介意,我們只是在展現膽識

If this is love I don't wanna be loved
如果這就是愛,那我寧願不要愛

You pollute the room with a filthy tongue
你用骯髒的舌玷汙了房間

Watch me choke it down so I can throw it up.
看我窒息,那我也可把它給扔了

Don't mind us we're just spilling our guts
別介意,我們只是在展現膽識

If this is love I don't wanna be hanging by the neck
如果這是愛,那我不想上吊

Before an audience
在觀眾的面前

Don't mind us we're just spilling our guts
別介意,我們只是在展現膽識

If this is love I don't wanna be loved
如果這就是愛,那我寧願不要愛

You pollute the room with a filthy tongue
你用骯髒的舌玷汙了房間

Watch me choke it down so I can
看我窒息,所以我可以這麼做

Don't mind us we're just spilling our guts
別介意,我們只是在展現膽識

If this is love I don't wanna be hanging by the neck
如果這是愛,那我不想上吊

Before an audience of death.
在一位觀眾面前死去


沒有留言:

張貼留言